Betaling & Levering

Heeft u een vraag over de levering en/of betaling van uw bestelling? Kijk dan hier!

Een barbecue bestellen

Een brandende vraag over het bestellen van een barbecue? Vindt uw vraag hier!

Een buffet bestellen

Zijn er onduidelijkheden voor wat betreft het bestellen van een buffet? Lees hier!

Wijzigen & Annuleren

Benieuwd hoe het zit met wijzigen en annuleren? Zoek hier uw vraag!

Deze vragen krijgen we vaker

Bezorgen jullie door heel Nederland?

De levering van uw buffet is gratis vanaf 15 personen gratis in de volgende provincies: Noord-Brabant, Utrecht, Zuid-Holland, Zuid-Hollandse Eilanden, Noord-Holland, Gelderland, Flevoland, Noord-Limburg. Laat uw postcode achter in de postcodechecker om te kijken of wij ook bij u leveren! Mocht u nu met minder dan 15 personen zijn, neem dan ook altijd even contact met ons op. Als wij in de buurt zijn, komen wij uw bestelling alsnog graag bij u bezorgen. Natuurlijk is er dan altijd de mogelijkheid om uw bestelling bij onze vestiging in Lopik af te komen halen.

Bezorgen jullie ook op zondag?

Op zondag hebben wij een (uit)rustdag, dus bezorgen wij niet. Alle bestellingen die voor zondag zijn, leveren wij op zaterdag. Alle gerechten worden altijd geleverd in thermoboxen met koeling. Bij een levering voor de zondag zorgen wij voor extra koelelementen. Let op! De stokbroden voor zondag krijgt u onafgebakken. U kunt de stokbroden afbakken in 11 minuten op 210 graden.

Wat zijn de bezorgkosten voor een buffetpakket?

De bezorging van uw buffet is vanaf 15 personen gratis in de volgende provincies:  Noord-Brabant, Utrecht, Zuid-Holland, Zuid-Hollandse Eilanden, Noord-Holland, Gelderland & Flevoland. Bekijk via de postcodechecker of wij ook bij u bezorgen! Bezorging voor minder dan 15 personen kost €25,-, maar let op; dit is niet altijd mogelijk!

Wanneer worden de spullen opgehaald?

Wij komen de spullen vaak de volgende dag weer ophalen, de bezorger zal dit altijd met u bespreken! U hoeft niet thuis te blijven voor het ophalen; wij vragen u altijd om de spullen buiten neer te zetten. Wij kunnen namelijk erg vroeg in de ochtend bij u zijn, op deze manier hoeven wij u niet wakker te bellen. Het risico is geheel voor onze rekening!

Wat als ik tijdens de bezorgtijden niet aanwezig kan zijn?

Wij rijden in routes die vaststaan en niet erg flexibel zijn. Mocht u écht niet aanwezig kunnen zijn, kunnen wij de spullen gemakkelijk op een beschutte plek neerzetten of het bij de buren bezorgen. Wij kunnen de spullen ook op een andere plek in de buurt bezorgen, zodat u ze zelf verder kunt vervoeren. Mocht dit het geval zijn, laat het ons zo snel mogelijk weten!

Moet ik extra betalen voor het meegeven van de afwas?

Bij elk buffetpakket op onze website is de afwas inclusief. Hier worden dus geen extra kosten voor berekend.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer de levering geweest is, krijgt u van ons een factuur via de e-mail. U kunt deze dan overmaken. Wanneer u de bestelling bij levering contant wilt betalen, kunt u het geld meegeven aan onze bezorgers. Vraag dan of de bezorger een handtekening zet bij de pakbon. Deze kunt u dan in uw administratie bewaren.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW

Alle prijzen die u op onze website vindt zijn inclusief BTW. De BTW wordt ook altijd vermeld op de factuur.

Staat uw vraag er niet bij?

Het liefst beantwoorden wij alle vragen per e-mail. Vul ons contactformulier in en wij geven u z.s.m. antwoord. Bellen mag uiteraard ook (0348-553222).