Betaling & Levering

Heeft u een vraag over de levering en/of betaling van uw bestelling? Kijk dan hier!

Barbecue bestellen

Een brandende vraag over het bestellen van een barbecue? Vindt uw vraag hier!

Een buffet bestellen

Zijn er onduidelijkheden voor wat betreft het bestellen van een buffet? Lees hier!

Wijzigen & Annuleren

Benieuwd hoe het zit met wijzigen en annuleren? Zoek hier uw vraag!

Deze vragen krijgen we vaker

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren is kosteloos tot 7 dagen van tevoren. Annuleert u later, dan brengt dit kosten met zich mee:

  • Binnen 3 dagen voor de beoogde datum van de opdracht: 100%;
  • Tussen 7 en 3 dagen voor de beoogde datum van opdracht: 50%;

Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van mijn bestelling?

Annuleren is kosteloos tot 7 dagen van tevoren. Annuleert u later, dan brengt dit kosten met zich mee:

  • Binnen 3 dagen voor de beoogde datum van de opdracht: 100%;
  • Tussen 7 en 3 dagen voor de beoogde datum van opdracht: 50%;

Kan ik bepaalde gerechten in mijn buffet wijzigen?

Bij IdeaalCatering zijn wij erg flexibel; u kunt gemakkelijk gerechten in uw buffet wijzigen. Mocht u bijvoorbeeld liever gebakken krieltjes hebben in plaats van aardappelgratin, of varkensvlees vervangen voor kip of rund is dit geen enkel probleem. Laat dit achter in het opmerkingenveld, dan zullen wij het aanpassen in het systeem. Afhankelijk van het soort product kunnen wij iets extra’s per persoon in rekening brengen, als dit het geval is zullen wij hierover contact met u opnemen.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling de leverdatum nog veranderen?

U kunt de leverdatum van uw bestelling tot een week van tevoren gemakkelijk bij ons aanpassen. Is er sprake van spoed of overmacht waardoor u de leverdatum op kortere termijn wilt veranderen, neem dan even contact met ons op dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling het aantal personen nog wijzigen?

Het makkelijkste is om een week vooraf het definitief aantal personen door te geven. Dit voorkomt tussentijdse aanpassingen.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling het adres nog aanpassen?

Wilt u uw adres aanpassen? Dit kan tot een week voor levering.

Kan ik na het plaatsen van een bestelling nog producten toevoegen?

Producten toevoegen is altijd mogelijk tot een week voor levering. Via de e-mail kunt u dit aan ons doorgeven.

Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

U kunt via deze link al onze algemene voorwaarden vinden. Wanneer u een bestelling bij ons plaats, gaat u ook akkoord met deze voorwaarden. Ook in de bevestigingsmail vindt u een link naar de algemene voorwaarden.

Staat uw vraag er niet bij?

Het liefst hebben wij alle vragen per e-mail. Vul ons contactformulier in en wij geven u z.s.m. antwoord. Bellen mag uiteraard ook (0348-553222).